Vedeli ste o tom?
Jedna zo štyroch žien a mužov vo veku nad 35 rokov má skúsenosť s únikom moču. [1]
Predmet inkontinencie môže predstavovať veľmi citlivú tému na rozhovor. Poznanie faktov o inkontinencii môže pomôcť k odstráneniu pocitu hanby. Radi sa podelíme o naše poznatky o tom, ako čo najlepšie podporiť každého, koho sa táto téma týka.
TENA je značka spoločnosti Essity, poprednej globálnej spoločnosti v oblasti hygieny a zdravia. S viac ako 60-ročnými skúsenosťami je TENA celosvetovo značkou č.1* v oblasti zvládania inkontinencie dospelých. Ponúkame ucelené portfólio absorpčných pomôcok, produktov starostlivosti o pokožku a digitálnych zdravotníckych riešení, ktoré sú šité na mieru jednotlivcom, ich rodinám a profesionálom v zdravotníctve.
Vďaka značke TENA zastáva spoločnosť Essity prvenstvo v oblasti vývoja produktov a služieb, ktoré pomáhajú zlepšovať dôstojnosť a kvalitu života ľudí. Našim poslaním je snaha o udržateľnú kontinenciu prostredníctvom kvalitnej starostlivosti a pomocou kvalitných produktov.
*Euromonitor International Limited; Retail Adult Incontinence, všetky kanály, RSP hodnota predaja, Tissue & Hygiene, 2020 edícia.
Značka TENA ponúka produkty a riešenia pre širokú škálu ľudí. Ste vítaní aj na ďalších stránkach TENA.