Nebojte sa diskutovať na tému mužskej inkontinencie

    Muži na celom svete sa o svoje zdravie starajú v oveľa väčšej miere, ako kedykoľvek predtým. Keďže priemerná dĺžka života sa neustále zvyšuje, muži nielenže chcú oddialiť známky starnutia, ale zároveň si chcú užívať dlhý, aktívny život.

    Ľudia v strednom veku vyhľadávajú produkty a služby, ktoré im poskytnú podporu v ich aktívnom živote, čo vyústilo do rozvoja trhu s produktmi osobnej hygieny, doplnkov výživy a ostatných kategórií produktov osobnej starostlivosti. Narastajúci záujem o fyzické aktivity a zdravý životný štýl u mužov poskytuje bohaté príležitosti pre lekárne a výdajne zdravotníckych potrieb.

    Milióny mužov chcú zostať aktívni

    1 zo 4 mužov vo veku nad 40 rokov trpí určitým stupňom úniku moču, a napriek tomu len 5 % z nich využíva tie správne produkty na ochranu pri inkontinencii[1]. Tento obrovský rozdiel predstavuje príležitosť pre lekárne ujať sa svojej roly dôveryhodných zdravotných pracovníkov a pomôcť tak miliónom mužov na celom svete zostať aktívnymi. 
     
    Naše štúdie ukázali dva hlavné dôvody, prečo tento rozdiel u mužov existuje. Informácie o úniku moču nie sú dostatočne rozšírené, keďže 2 z 3 mužov nevedia, že existujú špecializované inkontinenčné produkty vyvinuté špeciálne pre mužov [2]. Únik moču je síce citlivá téma, ale 3 z 5 mužov sú ochotní sa o svojom probléme rozprávať so zdravotníckym pracovníkom [3]. 1 z 3 by navyše, uprednostnil rozhovor s lekárnikom pred konzultáciou s lekárom, čo naznačuje menšiu bariéru v komunikácii [4]. 
     
    Poradenstvo o problematike o úniku moču nielenže pomôže vašim mužským zákazníkom viesť aj naďalej aktívny život, ale zároveň vybuduje kvalitnejší vzťah k cieľovej skupine mužov.

    Komunikujte s mužmi o úniku moču

    My v TENA sa každoročne rozprávame s tisíckami mužov, aby sme skutočne pochopili, čo si myslia a cítia v súvislosti s inkontinenciou. Naša podpora pri diskusii pre lekárnikov je postavená na všeobecných názoroch o preferenciách mužov v prístupe v obchodoch a zahŕňa aj tipy na poradenstvo o zdravom životnom štýle, mýty búrajúce fakty a praktickú príručku k najčastejším formám úniku moču u mužov. Kompletnú verziu si môžete stiahnuť z odkazu uvedeného nižšie. „Stiahnite si Konverzačnú príručku pre rozhovory s mužmi“, ale prejdime si niektoré kľúčové body:
     
    1. Viditeľnosť v obchode – uľahčite prístup k produktom a začnite rozhovor.
    2. Diskrétnosť je kľúčová – ponúknite mužom rozhovor v súkromí.
    3. Uistenie – poskytnite fakty týkajúce sa výskytu a symptómov.
    4. Tipy na životný štýl – inšpirujte ich k zdravému životnému štýlu, ktorý dokáže zmierniť príznaky.
    5. Odporúčajte s dôverou – ponúknite správny druh ochrany a poskytnite aj podporné liečebné produkty.
     
    Ak je zdravotný stav vážny, je nutné odporučiť zákazníkovi návštevu lekára.

    Ponuka produktov značky TENA Men

    Pri každom type úniku moču u mužov, či už strednom alebo ťažkom, existuje správna ochrana vyvinutá špeciálne pre mužov. Rôzne veľkosti a úrovne absorpcie ponúkajú ochranu pre každého. Ponuka TENA Men je vystavaná na reálnych postrehoch zákazníkov a ponúka bezpečnú a diskrétnu ochranu s kontrolou absorpcie na zabezpečenie ochrany pri úniku aj prívaloch.
    • Špeciálne vyvinuté pre mužov
    • Spoľahlivá absorpčná zóna, ktorá účinne uzatvára moč vo vnútri
    • Systém kontroly vzniku zápachu

    Bežiaci muž s inkontinenčnou pomôckou TENA Men

    Referencie

    1. Irwin DE a kol., Department of Epidemiology, University of North Carolina, Chapel Hill, NC. Worldwide prevalance estimates of lower urinary tract symptoms, overactive bladder, urinary incontinence and bladder outlet obstruction (Odhad výskytu symptómu ochorenia dolných močových ciest, nadmerne aktívneho močového mechúra, močovej inkontinencie a zablokovania vyústenia močového mechúra vo svete). 14. september 2010
    2. Gfk. Male Consumer Journey, DE, 2012. Zaznamenané údaje.
    3. Men Consumer Journey research, 2012, Nemecko, 608 rozhovorov
    4. Healthwatch Cornwall, Community Pharmacies in, Cornwall Report, október 2015