TENA pre lekárne
Naše odborné skúsenosti využívame pri mnohých typoch poradenstva online alebo v obchode, aby sme vám pomohli spĺňať potreby vašich zákazníkov, ale aj vášho podnikania.
Naše odborné skúsenosti využívame pri mnohých typoch poradenstva online alebo v obchode, aby sme vám pomohli spĺňať potreby vašich zákazníkov, ale aj vášho podnikania.
Pozrite sa, ako môže byť TENA prínosom pre vašich zákazníkov aj pre vaše podnikanie.
Počas života sa s únikom moču stretne 1 zo 4 ľudí. Naša podpora a produkty vyrobené na mieru vám napomáhajú byť lepšími.
Naše efektívne marketingové materiály spojené s našimi zákazníckymi kampaňami pomáhajú pritiahnuť zákazníkov do vašich prevádzok.
Naša široká škála inovatívnych produktov a služieb má overené výhody, ktoré garantujú, že ste na najlepšej ceste vyhovieť všetkým požiadavkám.
Štvrtina mužov vo veku nad 40 rokov(1) a žien nad 35 rokov(2) má skúsenosť s únikom moču. A s postupným starnutím obyvateľstva jeho výskyt rastie. To je značná časť vašich klientov, z ktorých mnohí sa cítia nepríjemne pri rozhovore na túto tému a nepoužívajú vhodnú ochranu(3 - 5).
To znamená, že prispôsobujú svoj životný štýl svojmu stavu, čo má vplyv na ich sebavedomie aj na kvalitu ich života(6). Ale spolu to môžeme zmeniť.
Značka TENA má viac ako 50-ročné skúsenosti v oblasti inkontinenčnej starostlivosti a sme odhodlaní otvoriť túto tému a pomôcť vám pri poskytovaní správnych produktov správnym spôsobom každému klientovi.
Značka TENA vám vďaka komplexnému školeniu a podporným predajným nástrojom pomáha pri komunikácii so zákazníkom a zároveň široká škála inovatívnych produktov uspokojí všetky ich potreby. A tak spolupráca so značkou TENA zaručí na mieru šitú starostlivosť pri inkontinencii, ktorá je skutočne odlišná.
1 zo 4 mužov
vo veku nad 40 rokov
má skúsenosti s únikom moču,
vrátane jeho ľahkej formy.[1]
Kým 1 zo 4 mužov vo veku nad 40 rokov má skúsenosti s únikom moču (dodatočným únikom moču a dodatočným únikom po močení), 1 z 8 mužov má skúsenosti s inkontinenciou (sťažujú sa na nedobrovoľný únik moču) v niektorom bode ich života.[2]
1 zo 4 žien
vo veku nad 35 rokov
má skúsenosti s únikom moču,
vrátane ľahkých únikov.[2]
Značka TENA chápe zložitosť udržania zdravej pokožky. Nové plienkové nohavičky TENA Slip a vkladacie plienky TENA Comfort s technológiou ConfioAir™ sú plne priedušné, bezpečné, pohodlné a šetrné k pokožke. 88 % opatrovateľov pri používaní produktov TENA Slip s technológiou ConfioAir™ potvrdilo pozitívny vplyv na zdravie pokožky. [4]
Navrhnuté tak, aby sa ich užívateľ cítil bezpečne aj pri miernom, aj pri väčšom úniku moču, TENA Pants sa pužívajú ako bežná spodná bielizeň a sú pohodlné aj spoľahlivé. Technológia FeelDry™ dokáže okamžite absorbovať veľké množstvo moču do jadra a odviesť ho od pokožky, čo výrazne znižuje riziko podráždenia pokožky a infekcií.
TENA je značka spoločnosti Essity, poprednej globálnej spoločnosti v oblasti hygieny a zdravia. S viac ako 60-ročnými skúsenosťami je TENA celosvetovo značkou č.1* v oblasti zvládania inkontinencie dospelých. Ponúkame ucelené portfólio absorpčných pomôcok, produktov starostlivosti o pokožku a digitálnych zdravotníckych riešení, ktoré sú šité na mieru jednotlivcom, ich rodinám a profesionálom v zdravotníctve.
Vďaka značke TENA zastáva spoločnosť Essity prvenstvo v oblasti vývoja produktov a služieb, ktoré pomáhajú zlepšovať dôstojnosť a kvalitu života ľudí. Našim poslaním je snaha o udržateľnú kontinenciu prostredníctvom kvalitnej starostlivosti a pomocou kvalitných produktov.
*Euromonitor International Limited; Retail Adult Incontinence, všetky kanály, RSP hodnota predaja, Tissue & Hygiene, 2020 edícia.
Značka TENA ponúka produkty a riešenia pre širokú škálu ľudí. Ste vítaní aj na ďalších stránkach TENA.